miércoles, 20 de enero de 2010

TECNOAUTOBIOGRAFIA





Amb aquest vídeo, he volgut mos
trar la influència de les tecnologies al llarg de la meva vida.

En aquest recorregut es pot observar com la influència ha estat total, des de les meves primeres passes fins a l'actualitat he estat envoltat de les tecnologies que he pogut aprofitar per crèixer com a persona.

Les tecnologies no serveixen només per facilitar-nos el nostre camí, crec que també serveixen per socialitzar a les persones, jo personalment, amb
les tecnologies he gaudit de molt bones estones amb els meus amics, els meus familiars, el companys de feina, a la vegada que m'han servit per coneixer a altre gent i seguir creixent com a persona.

Les tecnologies són una bona eina per a la socialització de les persones. Però també tenen un revers negatiu, el seu mal ús pot portar problemes que es poden girar envers les persones.

Cal fer un bon us inteligent de les tecnologies!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario